"Ikhlas dan sejati akan bertemu di dalam senyuman anak kecil,senyum yang sebenarnya senyum,senyum yang tidak disertai apa-apa" ( Hamka ).

Rezeki tidak pernah salah alamat

Assalamualaikum dan selamat petang.
Korang pernah tak dengar ungkapan " rezeki tak pernah salah alamat"?. Bohonglah tak pernah, sebab dikalangan online seller pasti rajin update status macam ni. Hehe. Memang betul rezeki tu ketentuan Allah, selagi mane kite berusaha kite pasti akan dapat menikmati kemanisannya. Cuma cepat atau lambat. Rezeki jugak bukan je dalam bentuk kewangan, tapi dikelilingi insan2 tersayang jugak rezeki. Melaksanakan tugas harian jugak rezeki. Kesihatan yang baik juga rezeki. Rezeki dalam pelbagai bentuk. Bukan setakat usaha je kenelah berdoa dan bertawakal. Yang penting kene yakin pada Allah. Kite merancang, Allah yang tentukan semuanya.

Iv kids. 
Ivmist
Pakej jimat
Kombo
Cellfi-pro

Una pon suka pakai. Satu rumah boleh guna

Jualan online dan offline


Berminat nak tempah >>>Whatsapp 0137711702

No comments:

Video ni diambil masa haris umur 2 tahun....saja jer ambik....nak tunjuk baju melayu baru beli dari terengganu...papa yang belikan masa kursus dekat terengganu.
Video ni papa aku yang ambik....kononnya aku nak tunjuk kuat kat papa...boleh tarik tong beras...