"Ikhlas dan sejati akan bertemu di dalam senyuman anak kecil,senyum yang sebenarnya senyum,senyum yang tidak disertai apa-apa" ( Hamka ).

Cuti la..cuti.. hooraaaa hooreeyy

Assalamualaikum selamat petang.
Hari ni khamis 16 mac 2016 penghujung minggu persekolahan penggal pertama. Maka dengan ini esok cuti. Hooraaa hooreeyy, sorak gumbira untuk anak-anak je la. Mama macam biasa rutin alam semesta no 9 to 5 tapi 24hour standby. Nak me time pon kene nyorok-nyoroklah..haha.
Semalam balik sekolah papa kate ade sambutan besday untuk anak- anak tadika dari bulan jan smp mac. Maknanya zahirah terlibat sebab besday die bulan jan. Apeda nak buat..malam kene keluo cari bahan.buat je la ape yang terlintas.nawaitu nak gak buat gudis tuk anak2 tadika, waktu cukup terbatas. Tak dapatle buat. Jadinya lepàs orang lain tdo,Malam-malam godek kek yang deko pon kelaut china selatan.
Zahirah bangun pagi dengan semangatnya sebab ustazah pesan pagi nak gi main kat padang. Lepas sarap tunjuk kat die beg isi kotak kek..senyum simpul tunjuk lesung pipit. Indah betul dunia kanak-kanak...;) . Semoga jadi anak solehah yang boleh menggembirakan ati kami kelak. Amiin..

Sesi potong kek

Ustazah siap suapkan lagi


Pic ramai-ramai

Balik umah semangat cerita xtvt kat tadika. Tunjuk apa yang dia dapat. Terima kasih ustazah meraikan besday zahirah dan kawan-kawan tadi. Kredit jugak sebab da bagi pic utk mama letak dalam blog.
SELAMAT BERCUTI SEMUA

No comments:

Video ni diambil masa haris umur 2 tahun....saja jer ambik....nak tunjuk baju melayu baru beli dari terengganu...papa yang belikan masa kursus dekat terengganu.
Video ni papa aku yang ambik....kononnya aku nak tunjuk kuat kat papa...boleh tarik tong beras...