mama buat lolipop ke?

hheee..pelik je bunyik soklan n3 kali ni.ni pertanyaan c haris...bukan pe..pening kan bila anak2 da stt milih2 mkn...kann..kannnn

ade rupe lolipop eek...^.^

jan tertipu ngan pic kat atas tu..sebenonye bende biasa jek..sementara puding telo papa atas dapo lg..meh nak stori mori sikit...cer korang teka amende tu..kalu betul pat singgit wat meli eskem...heheee

k la ..tu roti gulung je..buang tepi2 sapu nutella ke marjerin ke..ikut suke ati la empunye bdn nak mkn tu...pahtu lekat dua bagi panjang n gulung sampai abih..potong lak ye bg 3 atau 4...cucuk lak ngan lidi...yg kat luo tu sapu ngan jem tabur ngan manik urai...siap..tadaaaaa..bleh mkn...

tips:
jan buat dpn drg nt xjadikle secretnye..hahaaa..

try la wat..sonok tgk mimik muka dak2 bile nmpk mknn camni...

7 comments:

MaMa NuRuL said...

rajin nya lah haii..

Liz@ n H@ris said...

sekali-sekala rajin acik nurul..hehe

erynonelove said...

raninya dia..

danishfamily said...

kreatif rrr cik liza

Liz@ n H@ris said...

hahaa..memain je tu acik su...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

kreatifnyer...
mesti budak2 suke ni kan?..
heheh, mak budak pun shuke... =)

leh la try wat gak kl ghajen ni..

Liz@ n H@ris said...

leily..hahaaa..buat2..xrugi...:)

"Ikhlas dan sejati akan bertemu di dalam senyuman anak kecil,senyum yang sebenarnya senyum,senyum yang tidak disertai apa-apa" ( Hamka ).