Lobak putih

ee..ehh..ape kena mengena tajuk ngan n3 kali ni...sebenonye camni story nye...mgu lepas mmg mgu yg paling mencabar..ape xnye..zahirah nyusu tp cam xkenyang..rupenye da kekurangan susu..smp ktrg p beli susu formula,zahirah lak asyik nangis je..pahtu kerap nak bergantung..rs cam nak melecet..mgu sebelum mama kene ade terbaca kat acik su punye blog pon masalah yg sama..
try bg susu formula die xnak pon minum..last2 ikhtiar beli lak lobak putih..blk tghr tu wat sup sayur campo..abih segala sayo mama campo termasuk lobak putih ni...alhamdulillah mmg menambahkan susu..skg ni zahirah smbg bf balik semula..
bg info kat kawan2 yg mn nak bf tp rs cam da kurang tu try la cari lobak putih xpon mee sua'...masak sup ke masak lemak ke..nak2 ade sambal belacan...heheee..berpeluh weh mkn ngan nasi panas2..
k r zahirah nak tdo...kang ade info2 berguna leh la mama share lg...gudnite

5 comments:

MaMa NuRuL said...

mmg dah terbukti keberkesanan lobak putih ..

erynonelove said...

dah penah try..terbukti..cuma rasa dia kureng sikit tp demi nk bf kena gak la mkn.

mayangsayang said...

oooo .. tak tau plak akak.. org kata makan halba..macam2 petua ekk..

danishfamily said...

syukur lah..dah byk blk yer

Liz@ n H@ris said...

alhamdulillah..da ok..agak2 nak kurang jek...kite masakla lobak putih..heheee

"Ikhlas dan sejati akan bertemu di dalam senyuman anak kecil,senyum yang sebenarnya senyum,senyum yang tidak disertai apa-apa" ( Hamka ).