Anak Kampung

layan dulu video kat bawah..c mira cukup suke dengo lagu ni lagi2 versi chipmunks..sumandak sandakan bah.. :D..td papa dok google lagu ni sbb mase tgk rajalawak6 kump Zero suke beno nyanyi lagu ni..teringat jaman2 dok sabah bah..



ok rutin harian mama cam besela kan..tp arini tlebih rajin..semalam papa br topap stok telo..c mira ni suke bekpes ngan telo..so lepas lunch mama godek2 la telo tu transform jadik puding telo n kek span..bukan transfomer lak ye..hahaa..puding telo ni  1 of papa peberet..hmmm..tau x mama wat telo takat 3 bijik..sekali peminat da bertambah da...sekali adap jek..lepah ni kene tambah la kuantiti telo tu.. xpe janji korang makan abih....suke3...lg da suke mama nak membuatnye...yeeehuuu..pic..ala xsempat da kene sebat..heheee..
k rr zahirah da bgn ..chow chin cau...

3 comments:

MaMa NuRuL said...

mmg sedap lagu tu Anak Kampung tu kan..hehe..sedih gitu liriknya...ce cari kat youtube, ada lagu versi si cewek pulak..sweet je

danishfamily said...

janji suka makan kan liza..:)

Liz@ n H@ris said...

yg ni da ade sekali ceweknya jawap acik nuru..su..tula dak2 suke mkn..jd semangatla sikit nak watkan

"Ikhlas dan sejati akan bertemu di dalam senyuman anak kecil,senyum yang sebenarnya senyum,senyum yang tidak disertai apa-apa" ( Hamka ).