Nur @mir@ Z@hir@h

assalamualaikum..
ni lah bb yg selamat lahir melihat dunia pada 29 jan 2012 kat spital sultanah nur zahirah..kul 12.18am.berat cuma 2.82kg je..mlm minggu tu br bersalin..bb ni kami sepakat bg name Nur Amira Zahirah..cute x?..hari ke-8 da tanggal pusat..jaundis je ade lg..asyik le ulang-alik ke klinik..
7 feb mama lak sambut besday..ngat xde la wish ke..kek2 ke ape ke..sekali tghr papa wak blk kek..perghhh pat gakle jamah sikit..nak mkn byk xdapek la..bg laluan kat anak2 nenek n papa mkn...xpe abih pantang kite mtk papa beli kek lg..tq n luv u very much papa..:)..n xlupe tq kat member2 yg wish n doakan kebahagiaan kami sekeluarga..
arini nenek wak zahirah g klinik lg..alhamdulillah..kuning da turun..n xyah da g klinik g..kate nurse die pon cia tgk adik asyik kene cucuk..lepas ni makin syok rr die bf saje..kuat tdo ni...
mudah2n rezeki kami makin murah..n anak2 kami ni akan jadi anak2 soleh n solehah..amin...:D.merekalah permata ati kami berdua

6 comments:

MaMa NuRuL said...

alhamdulillah dah 3...ye?hehe..

Liz@ n H@ris said...

ha..acik nuru bile nak kayuh..hheheee

zairol said...

salam...
tahniah liza sekeluarga dpt baby girls lagi..moga sihat mak n ank..2.8 kg okla tu, adik hilwa aritu 2.7kg je..

erynonelove said...

tengok x sinetron tv3 kul 2-3ptg citer puteri yang ditukar,nama 2watak tu sorang amira sorang lg zahirah..hehehehe..

Liz@ n H@ris said...

heheee..tu rr seme kate amik name spital tambah name watak2 sinetron tu...kebetulan je tu acik erin..

danishfamily said...

come2...nur amira zahirah yer..moga cpt2 bsr

"Ikhlas dan sejati akan bertemu di dalam senyuman anak kecil,senyum yang sebenarnya senyum,senyum yang tidak disertai apa-apa" ( Hamka ).