tercabarkah minda?

assalamualaikum..
slmt pg khamis yg mulia...sok jemaat penghulu segala hari...bile jalan2 blog member masak2 ni syok gak..tp ade yg mmg mencabar kewibawaan nak membuatnye..skg ni tgk cik ima kawan mama sll dok tayang pic2 kek die yang cun melecun..tokey la katekan..mama ni br nak jinak2..heheeee..tp ade satu blog ni suke g jengah2...die wat kek Russian ape eekk..lupe da..tp cam terpanggil2 je nak wat...senang ke susahke...kalu da stt br tau kan..xpe nt akan mama coba jugak tu..kalu ade mudal la...heheee


ni la mendenye..mesti sedap kan..
pic ihsan dr pakcik google

2 comments:

danishfamily said...

wow...nmpk pun dah kecur liur cik liza

Liz@ n H@ris said...

tau xpe su..tu yg rs nak try jugak kalu ade rezeki lebih..hehhe

"Ikhlas dan sejati akan bertemu di dalam senyuman anak kecil,senyum yang sebenarnya senyum,senyum yang tidak disertai apa-apa" ( Hamka ).