klon m.daud kilau

salam akhir tahun 2011..sok da masuk 2012...welcome2 semoga lagi baik dari tahun2 sudah..:)..

semalam sebelum kuo jenjalan,kami layan maharajalawak mega..adlin wat persembahan ..nyanyi2..korang mesti pat tangkap kan n3 kali ni...ha  ni yg nak cter...kisah adik ngan abg le...drg pon tiru siap nari2..perggghhh..anak pak aji ni leh tahan jugak..sepanjang jln drg nyanyi lam kete....


"cenyumla..cenyumla...golek..golek..golek"....c mira punye le mengubah lirik...kalu m daud kilau dengo mesti mare..jan mare ye dato'...hehee

gelak2 kami..da le nyanyi ngan penuh konpiden...siap gelak2..papa pon betulkan...eeh nak jugak lirik die..
hentam sajalah labu....nyanyi le sampai tergolek2 kate papa....

"cenyumla..cenyumla...smp golek3"....kah3....korang gelak tau jan xgelak......leh bayangkan x...betape dgn suara yg soprano...nyanyi kat tepi gegendang kami...

3 comments:

danishfamily said...

kihkih..hepi nyer

MaMa NuRuL said...

jgn tuko lirik..tu lagu nostalgia jaman kekanak tu...mak kata, kalu nak tido dlm buaian, mesti psg lagu ni..ayoooo dangdut nya aku.

Liz@ n H@ris said...

kwang3...nenek pon minat lg nih..

"Ikhlas dan sejati akan bertemu di dalam senyuman anak kecil,senyum yang sebenarnya senyum,senyum yang tidak disertai apa-apa" ( Hamka ).