ebit saya..ebit saya

assalamualaikum

yeye..ptg kamis da...mmm..xsabo nak tgu esok...papa kan abih kusus sok pg...yabedabeeeduuuu...

ngat x pasai komen ebit biru(rabbit biru) yg mira pow papa dulu tu..ha..tau x ke mane je die g die akan kepit.kaler biru pon da jd cam2 kaler...huhuuu..bau xyah tanye la...asssyyeeeemm gtu..tu pon die tetap akan kate ebit die paling wangi...bgn tdo pon akan carik dulu ebit die walaupon ebit tu tselit celah katil...abg haris akan jadi mangse untuk cari ebit die..bebulu je member..wakakakaaa
mama kata masuk mesin ye cuci bg wangi...geleng pale xnak bg mama amik ebit tu..
kalu waktu main abg dilarang sentuh ye ebit die..sanggup die jerit kuat2...ebit saya!ebit saya!......cam la ebit die tu ble tolong die...

3 comments:

MaMa NuRuL said...

pandai bahasakan diri dia saya

Liz@ n H@ris said...

sekali-sekala..kadang2..adik..kakak..seme die sebat..

danishfamily said...

ada ebit dah yer..

"Ikhlas dan sejati akan bertemu di dalam senyuman anak kecil,senyum yang sebenarnya senyum,senyum yang tidak disertai apa-apa" ( Hamka ).