setel..:)

assalamualaikum...slmt pg..pg nih mendung jek..

masih bermalas2 lg ngan c mira..br je balik dr pejabat pos..byk mende nak setel sblm papa g OS..
awal2 pg lg da tpacak kat depan post opis..huhuuu..tupon ramai da org..kalu x kerana lesen da nak mapuh xdenye nak g cni...renew la mati time ari guru..16 mei..so malas nak g time papa xde g la renew awal2..ade ke patut abg posmen yg bukak pintu tu tkial2 nak bukak mangge beso gabak.dekat 10 minit xle bukak..naye tul....mak aiii tukau la mangge tu..pakcik ngan makcik da tgu depan pintu nak serbu jek

pahtu amik kesempatan la bayo loan isi wit kat asb abg adik...jadila kan..amalan nyimpan time kecik2..heheee..da kat umah ni maleh lak nak wat keje..mira tgu tucen kesayangan die xmuncul2 td sempat gak bg mkn sblm gerak...ni bg die tgk bbtv..best jugak channel 618 nih..k la..smbg nt2 lak..wak kojo umah pulak ni ha...kito kan serba boleh...hhaaaaha..

2 comments:

znurul said...

nak kena cek gak lesen i bila mampuih ni

Liz@ n H@ris said...

cek2..kang kene tahan baru pasan lesen mapuh..

"Ikhlas dan sejati akan bertemu di dalam senyuman anak kecil,senyum yang sebenarnya senyum,senyum yang tidak disertai apa-apa" ( Hamka ).