agak2 korang marah x..

assalamualaikum...

14 mei 2011, lom kul 6 ptg g..tp denyut2 pale ni xilang lg...arini perggghhhh mmg mencabar minda lah..pg td nak ngemas pon ilg mood..dah le kene tgl..dpt lelap kejap ngan mira, c abang pulak ganggu nak itu nak ini..dahle malam td mama tdo2 ayam jek..haris panas bdnnye...demam...jap2 cek badan die pahtu towel nak letak kat dahi die jap2 kering...mmg xlena lah..bgn pagi tgk da ok..nasib baik..

ni mama lak rs cam xjejak lantai jek...ngat nak smbg blk tdo depan tb plak...aiii syok2 drg main same2 tibe2 dengo badarai je bunyi..aduuuuuuuussss....ya Allah..sabau kan la ati mama ni dr mengamuk...korang bayangkan la..cermin meja kecik terbarai atas lantai..letak kat ceruk tuh..2 badik punye keje..agak2 korang la kalu korang kene cantu hangin x...td takut2 berani jek nak kabo kat papa..senyap jek die..mau xmarah..sori papa xjangke mende camni ble jadik..kecik haris xdek pecahkan barang..nak nangis rase.sesal, kesal, sedih,pilu,marah, hangin campur baur..sayang tu..brg dari sandakan..nak dpt kat cni bukan mudah...

3 comments:

znurul said...

alahai..sabo je le...kalau den, mmg den hangin kat situ gak le..bykkan bersabo ye mama...cobaan

danishfamily said...

sabar byk2 liza..harta dunia bulih dicari ganti..

Liz@ n H@ris said...

tu la pikir yg tu jek..rete donia bulih carik..anak2 mane nak cari kan...

"Ikhlas dan sejati akan bertemu di dalam senyuman anak kecil,senyum yang sebenarnya senyum,senyum yang tidak disertai apa-apa" ( Hamka ).