wallah2 bocah2...

assalamualaikum..n slmt mlm..

arini ari ke2 kami tperap je kat umah..ade gak aktivitinye..tp besela..mule la ade yg xsenang duduk..dak 2 ni lagi cukup2 le gaduhnye..ade je xkene..mule main elok pahtu gaduh balik..tekak 2 2 beso +ngan tekak mama..aduii...volume tinggi jek..

malas nak amik port mama g dapo nak baking2 la konon...huhuuu..tragis sungguh arini bile drg ni yg sibuk main kat luo tetibe je da main kat dapo..uina..area dangerous tuh..warning pon eeh jap je dok luo pahtu dtg blk..men gurau2 kat kaki mama yg xsyok nih..sekali tah camne eksiden lak..darah suda dahi mira..mama panik weh tgk darah kuo...lap2 kuo lg..bace selawat byk2 alhamdulillah tekap ngan towel benti gak darahnye...tergendale keje mama..lepas bersihkan luke tu tgk kecik jek,letak la jeli gamat...dan sederas tu gak mama call papa gtau weh anak dare kesyayangan die nih cedera ringan..tepuk2 mira tetido...eshh..cuak
da..rs nak gugur jantung den..haris da senyap membisu...gler ko tgk adik da camtu rupe..rs kalu xbenti darah mama kene jadik dreber ambulan la jwpnye...huhuuu

lam nak sedapkan ati leh sambung balik tu keje td..yela barang da sedia xkan tgl...riso gak bantat..lantak rr wat gak..nasib le jadik ke x..alhamdulillah jadik gebu naik...so bdk yg cedera td bgn2 pah mandi terus ngap...layan je la pic ni eek....

slice ciskek..lembut cam span


nak sepotong


lambat rr pakai sudu...hehee..jemput makan...;)

nmpk x dahi dak ni cam tahi lalat..tu rr tempat cedera..atit cikit die kate

cian die..tp mira ni kategori anak yg tabah gakle..nangis jap..letak ubat terus diam...mudah2n cepat sembuh n xde pe2 masalah....amin


3 comments:

irma said...

wah sama lah kita wat slice ciskek hr ni...tp tension tol..acuan tu masuk air hampes tol...tp habis gak sebijik tu mkn 4branak...hehe

znurul said...

ehh aura GB sama ngan aura Mersing nampaknya ari ni..nape u all tak seru i skali ...nak wat gak nak wat gakkkk...

Liz@ n H@ris said...

hhaahhaa..nnt nak baking2 kene seru seme..so umah seme ade kek...:)

"Ikhlas dan sejati akan bertemu di dalam senyuman anak kecil,senyum yang sebenarnya senyum,senyum yang tidak disertai apa-apa" ( Hamka ).