makin menjadi-jadi

salam..n slmt malam...

arini berjuang tuk hr kedua ketiadaan papa..papa g KL seminar...kene la tgl 3 banak je kat umah...sok mlm rsnye br papa smp...so ape nak wat..semalam lg haris da oder nasi lemak..pepagi sesudah subuh da mula operasi..so gedebuk gedebak siaple nasi lemak telur puyuh..

tghr lak cuaca panas..mmm..nak mkn kenyang lg..so wat ABC spesel..ptg lapo..uli tepung jadi la macam2 jenis roti tuk mkn 3 banak...

layan je la pic bwh ni:-


3 comments:

znurul said...

kena bunyi gedebuk gedebak ehhh baru jadi semua tu?

erynonelove said...

a'ah mcm2 bunyi ada ganas betul acik liza ni..hehe

Liz@ n H@ris said...

hahaaa..saje nak bg panas kawan2 suh try gak..;))

"Ikhlas dan sejati akan bertemu di dalam senyuman anak kecil,senyum yang sebenarnya senyum,senyum yang tidak disertai apa-apa" ( Hamka ).