~weekend yang kelakar~


nak dijadikan citer ujg mgu lepas la ni..memandangkan mira da pandai jalan wpon lom lepas P lg,papa nak tunaikan la janjinye...hihiiii..peluang2 mn le lepas camtu jek..

pah solat zohor ktrg siap2 g bando, kuo masuk kedai tapi lom juga ade yang bekenan..last2 masuk kedai bata..xkesahle..tgk2 ade satu kasut ni cantik pada mama tp papa kate bidak(bubblegummers).da agak la..acu gak kat kaki mira..sebelah je lak tuh...ms ni gakle abang da geser2..nak gak sepasang...seme cantik die kate..sibukkan c haris..lupe pada mira nih...ciap je abang test kasut terus je bayo...huhuuu..cian adik melepas..

mase nak masuk kete papa pasan mende pelik kat kaki adik...ALAMAK>>>>....ghupenye adik tpakai kasut td terus nak wak balik...aduiiiiiiii...sakit pale aku nih...da le parking kete jauh...adik pon diam je(ye le bukan die tau mende pon)..dale sebelah...mmm..kene pusing2 nak g anto semule kat kedai tuh...ngan muke malu konon2 nak beli terus la..cakap kat awek kedai tu sori la..xpasan pun..die pon ble gelak2 lak...memang xde rezeki adik la..yg pakai td tu cume display jek...xpe la mira len kali kite cari ye...hampaaaaa...adik yg nak abang yang dapat...haru tul.....mesti pahni nak test kene ati2 takut tbawak balik....hahaaaa..;)


4 comments:

erynonelove said...

kelakar sungguh..nasib baik lum sampai rumah lg tu hehe..

irma said...

haha..lawak tol....dah mama beli on9 jelah....hehe

znurul said...

xpe la mira..dapat merasa ngetest sebelah kaki pun dah ok tu...

Liz@ n H@ris said...

tu la..haru tul aritu..smp umah die tgk je kasut abg...alahaiii..ciann

"Ikhlas dan sejati akan bertemu di dalam senyuman anak kecil,senyum yang sebenarnya senyum,senyum yang tidak disertai apa-apa" ( Hamka ).