~kembang~

teruk tul tajuk...
nak citer pasal perkembangan adik benonye...sekarang ni da pandai balas balik kat abang..padan muke dulu kemain lagi suke buli adik...skg jangan, I buli balik tau...hahaaaa...sampai nangis dikerjekan abangnye..
tengok gambo nipun da leh agak..

abang susun2 puzzle nak wat umah..

lumba ngan papa sape siap dulu

abang beriya wat kotak nak kalahkan papa..tup2 adik robohkan...bising la abang marah adik..last2 die yang nangis..huhuuu..cian...

heheeee...dengan sengaja...ble gelak lg tu..

sejak umur die masuk 5 bulan da pandai da amek barang pan muke die..sonok je tgk die pegang..kalu mama pgg kamera pergggghhh da pandai posing da.sengeh2...tp bile je nak snap die pandang tempat laen...layan je la gambo2 nih...(maapla..kualiti gambo kureng bagus)..ni gare2 die xduduk diam2....

cukupla kan byk sgt gambo...nanti ade lg le sambung citer..

4 comments:

znurul said...

nak gelak betul tgk muka mira yg sengeh tu...mcm nakal sgt.hehe..

irma said...

hehe kejap je beso kan....hah rsakan abg dulu slalu kacau adik...

danishfamily said...

muka nakal tu..haha

Liz@ n H@ris said...

muke tu kalu time abang die xle nak lawan balik je die tunjuk..hahaaa..skg da pandai balas balik..hihiii

"Ikhlas dan sejati akan bertemu di dalam senyuman anak kecil,senyum yang sebenarnya senyum,senyum yang tidak disertai apa-apa" ( Hamka ).