My Life

Tak pi jalan2....jadi aku mainlah kat pan umah.....maklumlah kerusi baru beli.... beli kat CS Chan Perabot...harga RM 199.00 (promosi tu)..hahaha.... "meh la danish main ngan haris"

Kebiasaan hujung minggu tambah lak dengan cuti Hari Pekerja,macam biasa la...aktiviti ku bersama papa n mama...aku bangun pun lambat...best pat tido lama...biasa kene bagun awal nak pi taska...hehehe... tapi yang meyedihkan aku,papa janji nak bawa aku pi taman perikanan kat batu ? aku lupa aa...,kononnya nak tengok ikan la... tapi tak pat tengok sebab taman tu under maintainence........ tu yang aku tido dari pagi sampai petang....membongkang aje...hehehehe...

1 comment:

julia jus said...

syok haris tido...

"Ikhlas dan sejati akan bertemu di dalam senyuman anak kecil,senyum yang sebenarnya senyum,senyum yang tidak disertai apa-apa" ( Hamka ).