"Ikhlas dan sejati akan bertemu di dalam senyuman anak kecil,senyum yang sebenarnya senyum,senyum yang tidak disertai apa-apa" ( Hamka ).

suka duka 2013

Assalamualaikum w.b.t

lagi bape jam je lagi masuk thn 2014....lam fb penuh dgn status bunga api...nak sambut tahun br...mintak maaf la ye andai ade kekhilafan..kesalan kami lakukan...ampun maaf dipinta...aii cam nak ry kan....

kalau awal thn dulu cam2 suka duka dilalui..cam2 cter yg da cerita n xdicerita...cam2 hal berlaku...pengalaman manis pahit bercampur-baur...silih berganti...

dalam kegembiraan termasuk kes zahirah yg smp tiap2 bulan jupe pakar sbb xnaik berat..dalam keadaan yg sarat mengharung kerenah anak2 yg nak membesar...lam thn ni jugak kami terima kehadiran family member baru ...adik husna...

cukup adik 4 bulan...tumbuh pulak minat kami nak bela arnab selepas kehilangan kucing belaan kami...ollie...skg ni da ade 4 ekor arnab...2 jenis mix..2 lg jenis teddybear...

thn 2014 bermula la episod br...moga dipermudahkan segala urusan kami....aminnnnnn

Minggu2 terakhir cuti sekolah 2013

Bismillahirrahmanirrahim..

skg da nak masuk minggu2 terakhir cuti sekolah...kami lepak2 je di rumah..papa keje...haris mama kerah siapkan buku latihan yg da tgl bape muke surat...

awal2 dulu mmg keje kerasla mama nak suh die lancar membaca...dgn keje umah..urus dapo..urus adik2 haris..sambil jeling2 c bulus...

skg suh die wat latihan banyak iklan..adik nangis la,,, adik lapo la..adik nak mandila....cobaaan,.kate p.romlee...betul kate org dulu2 bukan senang nak senang..


ketas2 lama jd buku

main2ngan homemade playdoh

adik pon nak join gak

nila xtvt drg...selain dr nyepah2kan umah

si bulus lagi

Bismillahirrahmanirrahim..
Nak cter sambungan n3 lepas...
Sejak ade si bulus ni (Putih n Abu2)....dak2 ni pantangla kan bile dengo mama bukak pintu sakan drg bekejo...nak tgkla adik2 bebulu drg,...

ni Putih

ni Abu2

celik mata...ngadap dulu

nak tdo...jengah dulu ramai2

ni mangsa ok,..gatai p taruk tgn..kan da kene gigit...xtaule mane satu gigit...meleleh darah...cepat2 cuci sapu lukano..nasib benti...tp da nama budak..eh pg kena..ptg hulur lagi jari..tulah Zahirah..

Video ni diambil masa haris umur 2 tahun....saja jer ambik....nak tunjuk baju melayu baru beli dari terengganu...papa yang belikan masa kursus dekat terengganu.
Video ni papa aku yang ambik....kononnya aku nak tunjuk kuat kat papa...boleh tarik tong beras...